Post by donsgelacape on Feb 15, 2022 9:08:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Earn to Die 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Earn to Die 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa äärettömiä kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Earn to Die 2 2022 version ▞▞▞
Oon melkee vetäny läpi mut silti täää o hyvä
hyvä, vaatii parannusta. Ensinnäkin autot eivät toimi niin. jos auto menee niin nopeasti kuin teho saa ne kulkemaan, se murskaa läpi melkein kaiken. toiseksi panssari on rakennettu kestämään, ei putoamaan muutaman törmäyksen jälkeen.
Rakastan peliä ja mainoksia ei ole
Iha okei
Tylsä peli, joka pitää sinut idioottina yrittämällä saada sinut uskomaan, että edistyt merkityksellisesti, vaikka todellisuudessa et sitä ole. Ainoa asia, joka vaihtelee tasojen välillä, on saamasi käteisen määrä. Se siitä. Ja sillä ei ole edes väliä, koska jäätelöautolla ja Lamborghinilla ei ole mitään eroa suorituskyvyn ja käsittelyn suhteen. Myös täynnä ikäviä mainoksia.
Speed Hero: Superhero Games Пригодницькі tyia
Ei aloitus
Hyvää ajanhukkaa töissä tauolla. Tarpeeksi viihdyttävä, yksinkertainen, eikä vaadi minkäänlaista hallintaa. Sinut pommitetaan kuitenkin mainoksilla. Mikä voi olla hyvin häiritsevää. Kaiken kaikkiaan itse peli on hauska pieni puhelinpeli ajanviettoon.
Se ei ole kiva peli. Grafiikka on erittäin huono. Se on lasten peli. Ensimmäisellä tasolla sinun on ostettava vain polttoainesäiliöt, mikä vie paljon aikaa. Kaiken kaikkiaan se ei ole hyvä peli
Viisi tähteä, jos he poistavat pakotetut mainokset. Katson mainoksia saadakseni jotain hyötyä pelissä, mutta olen erittäin kyllästynyt peleihin, jotka pakottavat niitä.
Erittäin nautinnollinen pelattavuus + melkein ei mainoksia. Suosittelisin
Earn to Die 2 Corse ptk
Earn to Die 2 Racing zxm
Kun meet peliin PUM! Musta ruutu korjatkaa tää peli!
Pidän on hauskaa ja meni Olen kyllästynyt pelaan sitä paljon ja suosittelen
Vain minun mielipiteitäni. Teksti on hyvin pientä, pieneen. Etkö pystynyt selvittämään strategiaa edes "30 päivän" tai pelin yrittämisen jälkeen - boosti ensin paremmin etäisyydelle? kaasua lattiaan aina vai ajoittain? Näyttää siltä, että peli ei ole varsinainen strategia, se on vain push boostia, kunnes boost on ohi, ja sitten kaasua koko ajan. Esineet ovat hyvin pieniä. Siitä ei oikeastaan saanut paljon nautintoa. Liian paljon mainoksia.
Cooi Tämä peli on niin hauskaa Syy miksi se on hyvä, se johtuu siitä, että voit tappaa zombeja loppuun
Järkyttävä määrä mainoksia, vie pelistä pois. Ei myöskään mahdollisuutta ostaa peliä päästäksesi eroon mainoksista kokonaan.
Välttämättömät mainokset ajon jälkeen riippumatta siitä, kuinka monta olet katsonut tai mitä olet ostanut.
Aluksi hauskaa, mutta ei niin paljon myöhemmin, koska edistymiseni on nollattu kahdesti, enkä edes anna minun käyttää tallennustiedostoja ladatakseni siitä mihin jäin. Kiitos kaverit muutama tunti elämästäni, arvostan sitä 👍.
Vietä liikaa aikaa videoiden katseluun saadaksesi rahaa auton parantamiseen. Sitten kun maksimoit yhden auton parannukset, peli saa sinut käyttämään toista autoa ja tekemään saman
Ihan paskaa AAA vittuyygxh
Mahtava peli milloin
Minusta tämä peli oli aluksi todella hyvä, pääsin 3. tasolle ja meni hyvin. Sitten palasin siihen muutaman tunnin unen jälkeen, ja se aloitti minut alusta, ei säilyttänyt tallennettuja tietojani. Toistan sen uudelleen ja kirjauduin uudelleen sisään, ja näytti siltä, että se tallensi tietoni toisen kerran, mutta taas ei. Lisäksi 3. tasolla ajoneuvo ei ole tarpeeksi vahva jaksaakseen käydä läpi kaikki siihen laitetut laatikot. Jos olet kärsimätön, maksa rahasta, mutta sinun ei tarvitse.
Läpi minuuttia koska videoot
Auton uppailu pitää koukussa. Muutoin hieman itseään toistava
Tämä on viiden tähden 💫 peli, tämä peli on paras peli, jota olen koskaan pelannut
Hyvää ajanvietettä
No, pelasin sitä ennenkin, mutta nyt näyttää siltä, että joko minulla on ongelmia omalta osaltani tai jotain on vialla tässä Google Storen sivulla, se lataa, saavuttaa 100 %, sitten lataa uudelleen ja toistaa tämän syklin. en ole varma miksi, mutta jos se korjataan, muutan tätä arvostelua...
Kyllä!
Minun täytyy katsoa niin monia mainoksia. Mielestäni ei ole reilua, että et voi saada edellistä autoasi vaiheen selvittämisen jälkeen. Antaisin sille kaksi tähteä.
Ei voi muuta sanoo kun ihan best oon vasta pelannut 2 tuntii ja oon jo 3lvl!
Minusta tuntuu, että ansaita kuolla -sarja on ainoa sarja, joka tuo kuviin oikean pelin, kun lataat peliä. Tämä peli on todella hauska, suosittelen pelaamaan tätä peliä, se on mahtavaa.
koska tässä on paljon mainoksia, annan sille alle nollan, jos et pommittaisi meitä mainoksella joka kerta, kun etenet eteenpäin tai yrität tehdä jotain, kuten peliä, olisin antanut tälle viisi tähteä plus uskomattomista ominaisuuksista. grafiikat autosta sen lisävarusteista ja zombeista ottaen huomioon myös peliin liittyvän fysiikan pystymällä työntämään auton konepellin alas maahan tai saamaan siitä pyörän, joka oli aivan loistavaa ajattelua, mutta taas kaikki mainokset
Kaasunappi ei joskus toimi ja sit se valittaa et oon liian hidas ja häviin sen pelin...
Earn to Die 2 Preteky evwx
Hauskoja minimaalisia mainoksia
Tämä peli on huonoin peli mitä olen koskaan pelannut Se kaatuu jatkuvasti 5 minuutin välein!!! Ja se poisti edistymiseni ja potkaisi minut ulos pelistä ja sanoo virhe! Ja kun yritän poistua näkyviin tulevasta lisäyksestä, napsautan x-painiketta ja se vie minut sovelluskauppaan ja minun on nollattava sovellus!!!!!! Haluaisin vain puoli tähteä tai vähemmän tästä pelistä!
Kiva peli. Mutta suosittelen mainosjärjestelmän vaihtamista. Saan rajattomasti kultaa katsomalla mainoksia. Sinun tulisi rajoittaa mainosten määrää päivässä. Tai vähentää voittoja. Muuten ut rikkoo tasapainon ja kaupallistamisen.
Pidin tästä pelistä en moniin mainoksiin, mutta viime aikoina monet mainokset vievät sinut pelikauppaan sen sijaan, että antaisivat palkintoja, joita se ei koskaan käytä, mutta tämän vuoksi poistan sen valitettavasti se oli todella hyvä peli
Peli on hyvä, erittäin hyvä. Mutta annan 2 tähteä, tiedät 2 pelin 1 mainoksen, 2 pelin 1 mainoksen. Joka 2 peli sinun TÄYTYY katsoa mainos. Joten se ansaitsee 2 tähteä.
Tämä peli on PARAS! Murtaudu zombien läpi, ansaitse rahaa ja hanki autoja. Pelin loppuun saattaminen voi kuitenkin kestää PALJON kauan, ellet jatkuvasti lähetä käteismainoksen roskapostia ja hanki tarvitsemasi rahat. En sanoisi, että mainoksia on liikaa, koska katsoin edelleen mainoksia rahasta XD. Mutta yleensä sanoisin, että 10 % pelaamisestani tulee satunnaisina mainoksina. Hieno peli faniltasi Sydneyssä, Australiassa
Paska
Olen suorittanut tämän pelin tarinatilan ja nautin kokemuksesta, periaatteessa pakotin itseni tekemään niin, mutta se oli sen arvoista, joten ohjaimet ovat hyvät, mutta eivät niin hyvät, zombit eivät periaatteessa estä minua muuta kuin tielleni mutta ne jotka tarttuvat, ovat todellinen uhka, joka tapauksessa, vaiheet ovat joskus vaikeita, mutta suhteellisen helppoja, kun on pelattu monta kertaa, se on hyvä peli, joten te